środa, 8 maja 2013

PLACUSZKI Z GOTOWANYCH ZIEMNIAKÓW Z BROKUŁEM I MARCHEWKĄ

Takie placuszki zrobiłam zupełnie przypadkiem i ten przypadek okazał się wyjątkowo smaczny. Cały czas muszę wymyślać dania w których mogę przemycić mojemu synkowi jakieś warzywa, i ku mojemu zaskoczeniu syn wcinał, aż mu się uszy trzęsły :) Dodatkowo do jego placków dodałam gotowanej ryby, bo z jej jedzeniem tez jest problem. Placuszki wyszły bardzo smaczne i chrupiące. Ja podałam do nich surówkę ze świeżych warzyw i sos jogurtowo-czosnkowy.
 Polecam !!!

Składniki:
  • 300 g ugotowanych ziemniaków
  • marchewka
  • 3-4 różyczki brokuła
  • jajko 
  • 2 łyżki mąki
  • sól, pieprz
  • bułka tarta
  • olej do smażenia
  • ewentualnie kawałek ugotowanej ryby 
 
Marchewkę i brokuł ugotować w osolonej wodzie. Ziemniaki i ugotowane warzywa rozgnieść widelcem dodać mąkę, jajko, sól i pieprz.


Wszystkie składniki dokładnie mieszamy, formujemy placuszki, obtaczamy w tartej bułce i smażymy na rozgrzanym oleju na rumiano z obu stron.

Smacznego :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz