poniedziałek, 17 czerwca 2013

SAŁATKA Z TUŃCZYKIEM

Na taką sałatkę już dawno miałam chęć, puszkę tuńczyka kupiłam jakiś czas temu i tak leżała w lodówce i czekała na swoja kolej. W końcu mój mąż pokusił się i wyszła taka oto sałatka...tak tak przepis i wykonanie to robota mojego mężusia :) Sałatka jest bardzo prosta w wykonaniu i smaczna. Polecam !!!

Składniki:
  • puszta tuńczyka w oleju
  • puszka kukurydzy
  • mała cebulka
  • 3 jaja ugotowane na twardo
  • 3 średniej wielkości ogórki małosolne (mogą być kiszone)
  • 2 łyżeczki musztardy
  • 3-4 łyżki majonezu
  • sól, pieprz
Tuńczyka odsączyć z oleju, kukurydze z zalewy. Cebulkę drobno posiekać, jajka i ogórki pokroić w drobną kostkę. Wszystkie składniki przełożyć do miski dodać musztardę, majonez, sól i pieprz, dokładnie wymieszać i gotowe.

Smacznego :)


3 komentarze:

  1. Też robię taką sałatkę - jest pyszna!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak Aniu w zupełności się z Tobą zgadzam - jest pyszna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tego szukałam! właśnie taką zrobię na święta:)

    OdpowiedzUsuń